Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ами ние хората без газови уредби как да си опрайм проблема /да сложим и ние по едно газово!
    Ами маи почвам да се замислям,след като днес видях как един си напълни бутилката за 35лв.

    Дюзите ги чистят около 3ч. ,няма промяна в сутришното палене,но ускорението е по-добро.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • Ми горя твърдо 9-9,5 на 100 извънградско с 120 - 130 средна скорост.......това са си 11 лева на 100 км.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • На мен със 140 по магистралата с клима ми гори точно 11 газ.Ама не се оплаквам де
        156 1.8 TS

        Comment


        • е то няма защо да се оплакваш на бенз ми гори 7-8 ама я ги обърни в лева(по 2,40 някъде) и после ми кажи,че не си е харабиика.аз няма да сложа газово,щото карам колата рядко/веднъж седмично/и не виждам смисъл
          Аlfa156 1.8TS 2000

          Comment


          • Аз се преродих с газовото. Преди давах по 500-600 лв. за бензин на месец, а сега ми е на полувин и си харчи към 12 на 100 газ като не съм много много в задръстванията. А за прекъсването сутрин, както някои вече знаят и мойта беше така. Смених датчика на термостата и сега сутрин е перфектна.
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • и аз тря да пробвам ама се не остава време... а ако проблема е от този датчик,да очаквам ли да провърви повече,защото щом като е студена колата дава грешни стойности следва и при загрята да е тъка. или!?
              Аlfa156 1.8TS 2000

              Comment


              • Днеска сменихме рейката на газовото, и утре сутринта като я запаля студена ще видя дали има някаква промяна - надявам се да е от нея, тъй като иначе ще има нова главоблъсканица......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Невероятно но факт !
                  След монтажа на ГИ,сутрешното първо палене,проблема със заглъхването изчезна! Изчисти се работата на двг-то ,колата си пали на бензин и на 35 градуса си превключва на газ. Не мога да намера логика в тези деисвия на двг-то,между другото откакто работи на газ аспуха побеля,преди беше черен леко като омаслен. Което ме навежда ма мисълта,че сместа на бензина не е била както трябва,но пък на диагностика излиза,че всичко е наред. Работата на двг-то на бензин е перфектна (преди монтажа на ГИ,освен сутрешното палене) но явно компа лъже .А ако лъже пък мотора защо работи добре ?
                  Та въпроса ми е : защо на газ аспуха ми се изчисти (отлична работа на мотора) ? Защо преди ми беше черен аспуха (мототора мъркаше и имаше нормален разход 8/100)
                  Защо първото палене преди беше проблем а сега не е ?
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • Хихихих....тая газ ни разби логиката.....какво газово и къде ти го сложиха?
                    Аз въпреки че знам от какво ми глъхне, все още не мога да го отстраня напълно.....пукането в колекторите си остава, освен ако не извадя маркуча дето е между рейката и изпарителя, и не го запуша и така да я запаля - пали от раз, никакво заглъхване и детонации.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • След смяната на вече много неща проблема сутрин изчезна на пълно. Но така и не разбрах от какво беше. Първо с ремапването на екуто се оправи. После се появи пак. Смених софтуера с оригинален такъв, но модифициран, смених ламбда сондата, термостата и сега пали и върви без никви грижи.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • какво газово и къде ти го сложиха
                        ГИ Ловато,монтира ми го Янис от Септември.
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • Значи въпреки че си мислех че одисеята свърши, оказа се че може и да не е точно така, вече и процедурата с запушването на газовия маркуч не помага, като я запаля студена и си глъхне и гърми както обикновенно, след 5-10сек се оправя и оттам насетне всичко е ток....почти съм убеден че просто може би в началото сместа става много богата, понеже вакуума за газта ми е забит вече в колекторите, установих че когато откача маркуча и пускам много малка стрруя въздух пак глъхне, но поне детонации няма, и като цяло се оправя по бързо....
                          Някой има ли си представа дали ТПС-а е възможно да подава грешно инфо в началото и екуто да се шашка - пробвах номера с ресетването и 90-те сек, но без ефект....иначе колекторите са здрави, свалях ги и надувах на място, отникаде не смуче грам въздух.....
                          Така или иначе ще трябва това сам да си ог оправя, тъй като не вярвам някаква диагностика да го хване това, пък и не мога да я тресна на кой да е майстор, и да го чакам да установи какво става, когато е студена.....тъй като това е само на студен двг.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Абе я ми кажете детонациите в вх колектори от бедна смеси ли се получават, или от богата?
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • бедна
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • Абе да предположа друго, щото това с газта отпадна официално като причина - възможно ли е в началото при студено палене да няма налягане бензина щото капачката на резервоара не е оригинална и не затяга и не прави налягане вътре, и в началото да не може да подкачи или нещо от сорта....щото откакто това е проблем, ако завъртя 2-3 пъти само да припали леко двг и веднага изгася, и на 4 пъти си пали без детонации, и всичко е ток.....чоже да е наивно предположение, но все още съм убеден че и решението ще е такова....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X